Dalmatian - Almond Eye Clair de Lune

Moravskoslezská národní výstava psů

17.09.2011 22:02

    

Moravskoslezská národní výstava psů
Brno, CZ

Neděle 17. 9. 2011

ALMOND EYE Clair de Lune - mezitřída: Výborný 1, CAC, Národní vítěz, CAC ČMKU

POSUDEK:

18 měs. pes, pěkně modelovaná hlava samčího výrazu, hnědé oko, výborný hrudník, př. i zad. končetiny korektně zaúhleny, temperamentní povaha, výborná prezentace

ROZHODČÍ: Věra Dvořáková, CZ

Almond Eye Clair de Lune splnil podmínky pro udělení titulu
ČESKÝ JUNIOR ŠAMPION!

Dnešnímu dni jsem dala přívlastek duhový, a že skutečně duhový byl :). Bylo to jako v pohádce o barevné duze a velkém pokladu na jejím konci... Když jsme ráno vyjížděli z Ostravy, měli jsme slunce v zádech a déšť před sebou, z tohoto nijak zvláštního proměnlivého počasí však vzešel neuvěřitelně krásný fyzický úkaz. Sluneční paprsky a kapky deště vykouzlily úchvatný duhový oblouk, kterým jsme doslova projížděli. Krásnější cestu po dálnici jsem nezažila :).

Po příjezdu na brněnské výstaviště však okolnosti nabraly rychlý spád. Bylo zataženo a Falca chytla hned po ránu jedna z jeho nepříjemně otravných nálad. Neustále sebou šil, nutně se potřeboval seznámit s každým psem, pamlsek ho nezajímal a dokonce neměl zájem si ani hrát. Když jsme si šli "očuchat" výstavní kruh, propadala jsem zoufalství. Takový nezájem jsem u něj dlouho nezažila, v pohybu se natáčel do strany a v postoji si stále sedal nebo táhl mimo pásku... No, při představě, že nás bude posuzovat poměrně přísná rozhodčí a to jeho chování... zkrátka jsem se vnitřně připravovala na fiasko a ostudu...

Duhová víla však nad námi držela kouzelnou hůlku a Falco dostal osvícení právě v okamžiku, kdy jsme nastupovali do kruhu na ostro. Svým charizmatickým pohledem paní Věru Dvořákovou (rozhodčí) doslova omámil :), krásně ukázal zoubky, ladný pohyb a v postoji byl skutečně trpělivý. Paní rozhodčí vůbec nekoukala na jeho nedostatky, vyzdvihla jeho osvalení, pevnou kostru a měla velké pochopení i pro jeho hyperaktivní rozpoložení. Výsledkem je nádherný posudek a ocenění V1, CAC, Národní vítěz a CAC ČMKU, což je novinka, tak jsme si odnesli co jsme potřebovali, splnili podmínky pro udělení titulu ČESKÝ ŠAMPION MLADÝCH a dokonce máme i o titulek navíc do budoucna! Jsem na toho svého flekáče tak hrdá, a po tomto výkonu, kdy se kvůli mě natolik překonal a potlačil své rozbouřené hormony jen aby mi udělal radost, se mi potvrdila slova moudrého Joshe Billingse;

"Pes je jediné stvoření na světě, které Vás miluje více než sebe."

Počasí se vyjasnilo, já pyšná na svého psa, s tituly, pohárem a úžasnou uvolněnou náladou jsme se vydali na Velký psí den do Šternberku a duhový den pokračoval :). Velký psí den - klikni zde.

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode